השאלה שלי היא - אם תוכלו לכוון אותי איך אתם בעצם רואים מהי חרדיות. מה ה'יתרון' שלה בעולם הזה של שמירת מצוות.. זו רק חברה סוציולוגית מסויימת (עם אופי משלה) או שיש השקפת עולם שלמה עקרונית שצריך לשקול (כלומר מעבר סתם לטעם אישי בצורת החיים) (ואם כן , יש ספרים...
בא לי לבכות, בא לי להתנתק, אני כבר לא יודע מה לחשוב. הציבור שלנו שאני חלק ממנו מגלה לי פתאום פנים כל כך מכוערות שאני כבר לא יודע מה לחשוב. המחלוקת הזאת, הצורה שבה אנשים מתנהגים, אני לא יודע מה לומר לעצמי - בעיני זה פשוט לא נתפס. איך אנשים...
הצורה שבה מנסים להעביר מסרים לציבור צורמת. הופכים משום מה המון דברים לשחור ולבן. לא נותנים דרגות ביניים. עשו טלפון כשר. אבל ישנם אנשים שלהם אפשרות שליחת הודעה שימושית ביותר, אז אותו אדם יזדקק לטלפון לא כשר. ויש עוד דוגמאות רבות.