The Butterfly Button
שידוך פרק ב-איך אדע אם זה שלי או לא?

שאלה מקטגוריה:

ראשית תודה על דברי הטעם והחוכמה שאתם משיבים באתר, אני לומדת מכם הרבה…
רציתי לשאול, כשמציעים לי שידוך (זיווג שני) ולבחור כצפוי יש גם יתרונות וגם חסרונות… יש לי התלבטות שאם אני נשארת בשידוך הזה אני מתפשרת בגלל שאין לי הצעה יותר טובה, ואולי גם לא תהיה הצעה יותר טובה…
וגם יש לי מחשבה שאולי בעתיד תגיע הצעה יותר טובה אז לא כדאי להתפשר….
מצד שני אולי זה עיצת היצר הרע, ואני חוששת שאפסיד את השידוך שלי…
איך יודעים כשמגיע שידוך אם זה השידוך שלי או לא? (כשההצעה סבירה ויש לבחור גם יתרונות וגם חסרונות …)
תודה רבה

-השאלה קוצרה לבקשת השואלת-

תשובה:

שלום לך אשה יקרה !

קראתי את השאלה שלך

ואני שומעת ממך חיבור לעצמך ושמחת חיים שמקרינה החוצה

איך אדע האם זה השידוך שלי? מה שאני רואה אמור להרחיק אותי ? האם מה שאני רואה במועמד, זה האמת?

לא אוכל לאמר לך האם זה הבן אדם איתו תקימי ברית או לא. כן אנסה להיכנס איתך פנימה, ולהגיע לבהירות בתוכך שתאפשר לך לבחור ממקום נקי ושקט.

אני שומעת ממך פחד שאולי לא יהיו לך הצעות טובות ולכן את מתפשרת כרגע. ואולי בהמשך יהיו הצעות טובות ופספסת אותם.

אז בואי לרגע יקרה. ורק נהיה עם הפחד שלך ונקשיב לו.

ממה את מפחדת?

שלא תקבלי את הכי טוב עבורך.

שתצטרכי להתפשר שוב..

אם תתפשרי, מה יקרה לך?

אולי תחווי שוב כאב, החמצה, פגיעות, כיווץ ,

לרוב, חיי נישואים שלא צלחו, מביאים ללב שלנו כל מיני תחושות של כאב ופחד. ואת הפחד הזה אנחנו נעביר וניקח איתנו למערכת יחסים החדשה.

אם יש בך פחד שלא תקבלי את הכי טוב בשבילך, אולי יש גם אמונה בתוכך שאומרת: לא מגיע לי לקבל זוגיות טובה, עובדה, זה מה שקרה עד היום.

אולי יש בך אמונה פנימית ונסתרת שאומרת : אין כזה דבר אהבה שמחזיקה לאורך זמן. או אמונות שונות לגבי קשר זוגי והאמון בזה.

כשזה הרגשות שנמצאים בך , הם צובעים את הלב שלך בצבעים של פחד וכאב . ועם זה א יוצאת לעולם ולתוכם נכנסות כל ההחלטות, המחשבות והרגשות שיעלה לך בחיפוש בן זוג לפרק ב.

גם אם בפוטנציאל הוא האדם המתאים לך. המציאות הפנימית שלך כרגע צבועה בכאב ופחד והיא תפרש ותקרא את כל המציאות החיצונית דרך המשקפיים האלו.

רגע, אז מה אפשר לעשות עם זה?

דבר ראשון יקרה, לקחת זמן של שקט לעצמך ולהקשיב ללב שלך.

מה יש בו. מה הפחד אומר. איזה כאב מסתתר שם. מה הרצון והתשוקה העמוקה בפנים. מה יקרה אם תשתוקקי לזוגיות ואהבה.. מה הוא יודע ומכיר ..

מומלץ לעשות את זה עם דמות מטפלת מבינה לנפש כדי לעבור ניקוי של הלב. כשהלב שלך יהיה נקי תוכלי לשמוע בבהירות יותר את הקול של הנשמה בתוכך שתוביל אותך לאחד הטוב הכי ששייך עבורך.

בנוסף, מזמינה אותך לקחת זמן לעצמך , לעצום את עינייך ולדמיין:

אילו הייתי עכשיו בטוחה ורגועה שאקבל את האדם הכי מדוייק עבורי ואתחתן איתו. במצב אידיאלי, איך אני נראית ומרגישה בזוגיות איתו.

ותפליגי עם הדמיון לפרטים הקטנים ביותר. מה אתם אומרים זל'ז איך את מרגישה. מה את עושה, איך המרחב שלכם נראה.

פשוט ציירי לך ציור של אהבה כשפנים את ואישך יחד.

עכשיו, תשאלי את עצמך,כשכל זה יהיה לי, מה אני ארגיש ?

אולי יעלה לך, שמחה/נשלמה/ רגועה/ אהובה..

חפשי איזה רגש הכי חזק מכל מה שעלה לך, שהוא הדבר שאת הכי מבקשת להרגיש ולהגיע אליו .

ואז, שחררי לרגע את השאלה על האדם הספציפי שמולו את מתלבטת כעת. ובקשי מהשם במילים שלך,

השם אהוב שלי, מה שאני מבקשת עכשיו זה להרגיש אהובה/ מוגנת/ שמחה.

כשאת מבקשת את המהות הפנימית מהשם, הוא ילביש עליה את האדם המדויק עבורך שתרגישי איתו את הרגשות העמוקות שאת מבקשת .

ועוד נקודה לסיום, לכי צאי לדבר עם השם על מה שיש בך. בליבך. על הכאב והפחד והתשוקה. מסרי לו את רצון הלב . הוא אלוף. יש לו כל כך הרבה דרכים להביא לך את בחיר ליבך שמדויק לך ושתרגישי את זה בתוכך.

יכולה גם לבקש ממנו שייתן בך עיניים חדשות ולב חדש לראות באמת את הדברים ולהרגיש אותם ממקום נקי. שיתן בך בהירות ואהבה ושלום.

אני איתך בתפילה ואמונה לטוב הכי מתוק שלך שמגיע אליך!

אילה [email protected]

יש לך מה להוסיף? זה בדיוק המקום:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד שאלות באותו נושא:

מה הייעוד שלי כשאני נשוי למתמודדת נפש?
אני מנסה להבין מה הייעוד של אדם שנשוי למישהי עם מחלה נפשית חמורה. ברור לי שהיעוד של כאלו נישואין אחרת מהרגיל. אני יודעת שלדוד המלך היה שאלה על מה הייעוד של שיגעון, אני לא יודע מה התשובה. קשה לי מאד ואני מנסה למצוא עוגן של ייעוד שיעזור לי. כשזה חמור...
איך לפתח את הקשר ביננו מחדש?
קראתי כאן באתר 2 פניות אחת בנושא המענה הרגשי מבעלי – רבקי ענתה והמליצה שהמענה הרגשי יהיה באחריות עצמי כלומר לעזור לעצמי ולא להיות תלותית בבעלי. אך אני מרגישה שאם דברים שכל כך חשובים לי אני לא יכולה להגיע אליו ולדבר איתו אז מה נשאר לי לחיות איתו? רק דברים...
אשתי מאשימה מתלוננת ומגדפת אותי
אני נשוי כ-10 שנים, ויש לנו 3 ילדים, והמצב הזוגי בכי רע. אשתי מרבה להתלונן מידי יום ואף פעם אינה מרוצה ממה שאני עושה. כל דבר שאני עושה בשבילה יש לה עליי ביקורת. לדוגמא: אם אני קונה משהו מהמכולת תמיד יש לה הערה למה לא קנית את החברה הזאת והזאת?...
בעלי לא חרדי כמו שרציתי שיהיה
אני ובעלי חוזרים בתשובה הכרנו בשידוך . בעלי דתי לאומי תורני (אברך) ,אני יותר בזרם החרדי גם במראה וגם בהשקפה . כשהכרנו בשיחות שהיו לנו בפגישות היה ברור לשנינו שאני יותר נוטה לזרם חרדי . בעלי הוא מאוד תורני מחמיר קלה כבחמורה שומר עיניים ונגיעה על הנייר בחור מושלם ....
כאוס בבית אשתי בדיכאון אין כסף ואנה אני בא?
אני נשוי + 3 ילדים .המצב בבית לא טוב מכמה סיבות . חובות מטורפים אני עובד במשרה מלאה  כדי להכניס כמה שיותר כסף אשתי סובלת מדכאון כבר כמה וכמה שנים בקושי עובדת הילדים קמים מאוחר עקב כך שאשתי לא מתפקדת וכן הבית נורא מוזנח! אני זקוק לטיפול רגשי שעולה לי...
אולי עשיתי טעות כשהתארסתי איתה?
התארסתי בשעה טובה לפני פחות משבוע. מצד אחד, יש לי הרבה על מה להודות. ארוסתי היא בחורה עם לב טוב, יש בינינו תקשורת טובה, פתיחות ומטרות חיים משותפות. היא רוצה באמת להקים בית של תורה, אין פערים מהותיים בהשקפה או באופי ויש בינינו חיבור. אבל מאז האירוסין, מציפות אותי מחשבות...

עידכונים ותשובות בכל דרך שרק תרצו

באימייל
הזינו את כתובת המייל שלכם
בוואצאפ
הצטרף לסטטוס אקשיבה!
בפייסבוק
תעקבו אחרינו!
דילוג לתוכן