The Butterfly Button
למה אני מהתלת בבחורים שאני יוצאת איתם?

שאלה מקטגוריה:

שלום:)
תודה רבה על האפשרות להתייעץ ולמענה כל כך אכפתי ומחמם את הלב.
שאלתי קצת מסובכת אבל היא מטרידה אותי מאד ואני רוצה לנסות אולי לקבל אפילו רבע תשובה עליה,
אני נחשבת בחורה חכמה במיוחד, נראית מצוין וצדיקה יחסית לסגנון שאני יוצאת איתם..
בקיצור על פניו אפס בעיות..
אממה, פיתחתי איזשהו סגנון של משחק עם בחורים, אני נהנית לדחות את הפגישה איתם, לגרום להם לחכות הרבה, ורק אז אני יוצאת איתם… אחרי שהם מרגישים שממש הם זכו בלוטו.. (ענווה אני לא אבל אני גם לא מגזימה זה משהו שכל בחור שיצאתי איתו אמר לי), וזה האישיו:
בפגישה הם נראים כאילו הם עומדים להתעלף עלי כאילו בקטע מוגזם, אני נותנת להם הרבה סטופים ואע”פ הם לא משחררים, בסוף הפגישה אני לרוב שולחת איזה רמז שכאילו זה פחות הסגנון כי עד היום אף אחד לא היה הסגנון שלי..
באמת שאני לא בררנית אני פשוט מזהה הכל.
עכשיו השאלה היא כזאת, אני מרגישה בחורה רעילה,
בחיי היומיום יש לי לב זהב אני באמת מהסוג שיבכה אם מישהו סובל לידי ויעשה הכל עבור זרים לא אכפת לי אם זה גוי אפילו..
ופתאום בעניין הזה משהו מתפספס לי,
אני רעה אמיתית, חברות שלי אומרות לי את זה ואני מרגישה את זה,
ויותר מזה אני מרגישה שמשהו דפוק אצלי ומחכה שיבוא מישהו שיצליח לעקוף את ההתחכמויות והחיצים שאני שולחת ויבין איזה טובה אני..
שוב, ענווה לא הצד החזק שלי, אבל יש לי לב טוב על גבול הפראייריות..
השאלה שלי היא כשאני ימצא סוף סוף מישהו שיעניין אותי..
מישהו בעולם יודעים איך אני מרפאה את הלב שלי ומתנהגת נורמלי??
אני לא רוצה להרחיק את הבחור הנכון.. או להיות נחמדה אליו ואז להרגיש פראיירית..
תודה מראש על כל תגובה שאקבל, אתם עושים עבודת קודש ומאחלת לכן/ם שה’ ישלח לכן/ם נחת יהודית אמיתית מהילדים!!

תשובה:

שלום לך פונה יקרה,

ממכתבך ניכר כי את מודעת למעלות הרבות שלך כפי שתיארת בפנייה, וגם לחסרונות שמייצרות לך את המורכבות בה את נמצאת.

אני לא בטוחה שהבנתי היטב את השאלה שלך ואת הכוונה שעומדת מאחוריה, רשמת “מישהו בעולם יודעים איך אני מרפאה את הלב שלי ומתנהגת נורמלי??”, אני תוהה למה התכוונת, ואיזה סיוע את בעצם מבקשת.

ואולי כדי לחדד גם עבורך, אני מפנה אליך שאלות, את היא זו שיודעת הכי טוב את התשובות. זה נמצא עמוק בלב. בתנאי שאנחנו כנים מספיק. וכאן זו האחריות שלך.

הענין הוא שמכל משהו שאנחנו עושים יש לנו רווח וגם הפסד, מעשים חוזרים ונשנים שאנחנו עושים- יש סיבות עמוקות שמובילות אותנו לעשות אותם.

אני מציעה לך להתבונן על ההתנהגות שלך ועל הרגשות שעולים לך ולשאול, מה את באמת רוצה שיקרה מהפגישות הללו? בשביל מה את יוצאת?

למשל כתבת שאת יותר צדיקה מהם, אז למה את יוצאת איתם? והרי אנחנו באופן טבעי רוצים להתחתן עם המתאים לנו ולא עם מישהו שהוא לא.

ועוד שאלות להתבוננות:

כתבת שאת “נהנית לדחות את הפגישה איתם” ניכר שיש שם איזה אקט שמשמח אותך, מה משמח אותך שם? להרגיש רצויה ומושכת? לצפות איך הרגשות של אחרים פועלים על פי הניווט שלך? האם את נהנית לצאת מכיון שאת רואה בכך משחק וחוסר מחוייבות?

טוב שאת היום בודקת עם עצמך ומתבוננת על ההתנהגות שלך, כי חשוב שתדעי, ההתנהגות שלנו עם האחרים, תבוא גם לידי ביטוי בזוגיות- לא יתכן שלא!

כלומר אנחנו לא יכולים לצפות שההתנהגות שלנו בזוגיות תהיה שונה ממה שאנחנו כבר עכשיו מתנהגים עם האחרים. והתנהגות כזו שמביאה לטיפוח אשליות לא מציאותיות אצל האחר, ליחס לא נאות ומכבד ולחוסר רצינות ואחריות כלפי רגשות הזולת וצרכיו- מחרבת כל חלקה טובה ולא מאפשרת חיים תקינים. (עוד לפני שתתעסקי בשאלה איך אני יצליח למצוא את הזיווג ‘שלי’)

ולכן, חשוב להבין, מה באמת מפריע לך בהתנהגות שלך, הזיווג האמיתי שאולי יתפספס? ההתנהגות שלך כבחורה שרואה את עצמה הגונה ומבינה שיש כאן פער ומדובר בחוסר הגינות? או דווקא ההבנה שאם יש כזו התנהגות היא מחבלת בעתיד שלך?

הייתי מציעה לך גם לבדוק היכן במערכות יחסים אחרות הקיימות היום בחייך יש דימיון בהתנהגות שלך עם הבחורים שאת יוצאת איתם, כמו עם ההורים? האחים ואחיות? חברות מסויימות? חברות בכלל? מורות? ועוד.

אם אכן, השאלות שהפניתי אליך נוגעות בך או חלקן וכדי שתוכלי להתקדם באופן מיטבי ושורשי, ממליצה לך לפנות לתהליך עומק ע”י אשת טיפול מוסמכת ומקצועית, אם תרצי, מוזמנת לפנות אלינו שוב ונוכל להמליץ לך באופן ספציפי, יחד איתה תוכלי לעבור את הדרך הזו שתרפא לך את הלב ותוכלי למצוא תשובות לשאלות שלך וגם להביא את עצמך באופן מושכל להתנהגות שתהיי שבעת רצון ממנה ותוכלי להעניק לעצמך חיים טובים ושלווים בזוגיות הגונה ומלאת ביטחון.

הרבה הצלחה!

ריקי

יש לך מה להוסיף? זה בדיוק המקום:

3 תגובות

  1. בקצרה אשיב לך אם הייתי מזהה התנהגות כזו אצל בחורה הייתי חותך במקום את הקשר משחקי אגו לפני חתונה ממשיכים גם אחרי אין ישרות אין הצלחה ובטוחני שזו לא דרך של תורה ומי יודע מה המחיר שיגרמו לך לשלם כי בדרך שבה רצינו ללכת יוליכו אותנו ועל דאטפך אטפוך לשון חז”ל
    לכן אני מציע לך לא לשחק ברגשות
    של אחרים ולא להתנשא על אף אחד
    בבחינת תמים תיהיה עם ה’ אלוקיך
    בהצלחה

  2. זה ממש מעניין
    אצלי אני מרגישה שזה בדיוק הפוך, בחורים תמיד עושים משחקים ועושים טובה שהם יוצאים לפגישה או מורחים את הזמן של התשובה אחרי פגישה
    זה סתם מייצר תחושה של דחייה אצל הצד השני וזה אף פעם לא נעים להרגיש שאתה בתחתית הרשימה של מישהו אחר או להיות לא רצוי
    בטוחה שאת מספיק מוכשרת כדי להיכנס לראש של מי שעומד מולך ולהבין שמה ששנוא עליך אל תעשה לחברך
    מאחלת לך שלא תרגישי כזה דבר לעולם

  3. את מתארת קונפליקט שאני מזדהה איתו, מצד אחד לב טוב מצד שני לעיתים את מרגישה שאנשים מנצלים את הטוב לב הזה ומוציאים אותך פראיירית.
    לדעתי הצורה שאת מסתכלת על העולם קצת מעוותת, את חושבת שכולם נגדך, את שולחת חיצים לדייטים שלך כי את מנסה לקבוע טריטוריה להראות להם שאת שווה, מנגד כשמישהו סובל לידך את בוכה כי במקרה הזה זה לא מתנגש באיגו שלך, במקרה הזה את בטוחה שהוא סובל והוא לא נגדך ואז אין לך בעיה לשחרר את הטוב לב שלך.
    עצתי היא שתתחילי להסתכל על העולם בעיניים יותר חיוביות, תביני שלא כולם נגדך, החיים זה לא מלחמה בין אנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד שאלות באותו נושא:

מותר לגבר להיות חלש?
אני בחור בתקופת שידוכים לא קצרה (משהו כמו 7 שנים) ועם הזמן החולף וגם בעקבות פגישות לא כל-כך מוצלחות התעוררו אצלי ספקות לגבי מבנה הבית היהודי למה הגבר הוא זה שנדרש להוביל ולנהל את אשתו? ורק לחדד את העניין התהליך הזה בעצם מתחיל מהפגישות ואם עברת את המשוכה הזאת של...
לבחור שאני נפגשת איתו אין להט בעבודת השם-יש בזה בעיה?
קודם כל תודה על הזכות אני בעלת תשובה כארבע שנים,ומודה לבורא עולם כל יום מחדש על הזכות לגלות את מי שאמר והיה עולם. בשנה וחצי האחרונות עברתי תהליך ארוך אני מלווה ברבנית התחזקתי בצניעות מלאה ומחכה לרגע בו אזכה להקים בית קדוש וטהור להשם יתברך. אני כרגע יוצאת לפגישות,הכרתי בחור...
מרגישה מנוצלת מחברה-איך מציבים גבול?
הרבה פעמים אני מרגישה לא נעים לסרב לחברה ולמען האמת אין לי כבר כח אליה והתחלתי לסנן אותה בטלפון. כל שיחת טלפון שלה מלווה בטובה קטנה/ גדולה שמעיקה עליי, ולפעמים אני מרגישה שהיא כבר מרגישה בנוח לבקש ממני טובות שהיא עצמה מסוגלת לעשות אבל מרגישה בנוח לבקש ממני , למשל...
איך להיות בשלה יותר לנישואין?
קודם כל תודה רבה! השאלה שלי היא כזו – אני מרגישה מאוד מוכנה לחיי נישואין, רוצה ומתפללת המון על זיווג הגון במהרה, אני שנה בשידוכים. אני יודעת שאחת ממטרות הנישואין היא עבודת המידות בתוך הזוגיות והתקדמות הן מבחינת האופי והן מבחינת המידות ביחד ולחוד. לאחרונה שאלתי את ההורים שלי כל...
חסר לי בטחון עצמי
קודם כל רציתי לאמר תודה על מה שאתם עושים, זה פשוט מדהים כמה שכל תשובה מנומקת בצורה רצינית ואכפתית כאילו אתם מכירים את השואל והוא בן משפחה שלכם. ניגש לשאלה אני בחור בן 21. ברוך השם לא חסר לי כלום בחיים מבחינת מעטפת, משפחה טובה מצב כלכלי מצוין חברים, קשר...
נפילות בעניינים שבקדושה-יש מה לעשות עם זה?
אני בחור ישיבה בתקופת שידוכים לא קצרה ולא קלה, הכל אצלי רגיל, אני ברוך ה’ יושב ולומד ויחסית שמור, אבל יש בעיה אחת שמעיקה עליי ולא נותנת לי מנוחה – שוב ושוב אני נופל בעניינים שבקדושה שוב ושוב כך שכל החלטה שאני מקבל בנושא הזה וכל גדר שאני מציב לעצמי...

עידכונים ותשובות בכל דרך שרק תרצו

באימייל
הזינו את כתובת המייל שלכם
בוואצאפ
לחצו כדי להצטרף לקבוצה!
בטלגרם
לחצו כדי להצטרף לקבוצה!
דילוג לתוכן