The Butterfly Button
סובלת בנישואין

שאלה מקטגוריה:

איך מתמודדים עם בעל שלא נאמן לי ונכון צריך להתגרש אבל בגלל הילדים והמצב הכלכלי זה לא פשוט מצד שני ההרגשה של הנקמה הסמויה שהוא בעלי יבוא על עונשו ואני בסוף יוצאת המתוסכלת. מה עושים לצאת מהיצר הנקמה והתסכול המתמשך?שואין

תשובה:

שואלת יקרה,

 

בצער רב קראתי את שאלתך הקצרה שוב ושוב ושוב. אמנם חסכת במילים אך כל חלק בדבריך זועק כאב, תסכול, חוסר אונים, ותהיה על המשך דרכך ועתידך הלוט בערפל. ראשית, הרשי לי להביע את התנצלותי הכנה בפניך על שלקח לי זמן ממושך מן הרגיל לענות לשאלתך המייסרת. עומס מטלות החיים מנע ממני לעשות זאת עד כה, ואני מצירה ומתנצלת על כך.

 

התקשיתי להבין בוודאות משאלתך האם את נמצאת בהליכי גירושין, וההחלטה שאין מנוס אלא לפרק את החבילה כבר נפלה, והיא נמצאת בשלבי ישום.

כפי שנראה מדבריך, את מבינה כי הליך גירושין איננו דבר פשוט, וגם מי שעושה אותו מכל הסיבות הנכונות והנחוצות, לא תמיד יש בעובדה זו, כדי לחסוך את הצער, הקושי ועגמת הנפש הכרוכים, מטבע הדברים, בתהליך מורכב זה.

תחושת הנקם המתעוררת בשלבים אלו ובעיקר בנסיבות כאלו, היא מובנת מצד אחד, אך גם מתסכלת מצד שני. אין בה באמת כדי לנחם ולרפא את הכאב, ואולי גם להיפך- היא מעצימה את התסכול והקושי שכן הלב לא פנוי לשיקום ולריפוי. הוא מונח כל העת בעבר, במה שהיה, במי עשה ומה עשה ולמה עשה, ואיך הכל יכול היה להיות אחרת לו רק….כל השאלות המייסרות הללו שואבות את כוחות הנפש ומשאירות אותך מרוקנת לקראת המשימות החשובות העומדות בפניך.

בשלב זה, את זקוקה לכל האנרגיות הנפשיות שלך במחוזות אחרים, חשובים הרבה יותר.

בארגון החיים מחדש.

אולי במעבר דירה ושינוי מוסדות החינוך של הילדים.

במציאת מקור הכנסה כלכלי, או אולי נוסף על זה שהיה לך עד כה.

בהתמודדות עם השאלות של הילדים ובתמיכה בהם בקושי שהם עצמם עוברים.

ובעיקר, במציאת מקורות הכוח שלך עצמך, שיאפשרו לך לצלוח את השלב הזה בחייך.

מקורות כוח אשר יזינו ויחזקו אותך ויאפשרו לך להנביע מתוכך הרבה שמחה עוצמה ואמונה, שישפיעו על כל ההתנהלות הבריאה של הבית מכאן והלאה.

אני מבינה מדבריך כי חיי הנישואין שלך לא הרוו אותך נחת, וזאת בלשון המעטה.

את עומדת כנראה בפני שינוי גדול.

עשי כל אשר לאל ידך שהשינוי הזה אכן יביא אור מחודש לביתך, לעצמך ולילדיך.

לשם כך עליך להתרכז רק במה שמשמח אותך, שמכניס לתוכך אנרגיה חיובית ומאפשר לך להתעורר בבוקר עם חיוך על הפנים לקראת משימות היום החדש.

כל התעסקות במה שהיה, וברגשות הנקם כלפי בעלך, הם סוג של פרס עבורו. הנה הוא בקש להכאיב לך ואף מצליח בכך. הוא הכאיב לך בהיותו בד' אמותיך, והנה הוא מצליח לעשות זאת גם כאשר רחק ממך.

הוא שלט באושרך בהיותכם נשואים, והנה גם כעת עם הפרידה, הוא מצליח לשלוט במצב רוחך מרחוק.

האמיני לי שלא מגיע לו כל זאת.

את ראויה להרבה יותר מכך.

את ראויה לזקיפות קומה, ולאור השמש המלטפת על פניך. מגיע לך להיות מאושרת, שמחה, חזקה ופורחת. מגיע לך לקום בבוקר עצמאית ברוחך, איתנה פיזית ונפשית, ונכונה להסתער על משימות היום החדש.

מגיע לך לחוש את לטיפתו האוהבת של אבא רחום שבשמים הרוצה בטובתך וממתין לתפילותיך. פני אליו ובקשיהו לאזור אותך בגבורה, ובכוחות נפש לקראת הימים הבאים עליך לטובה.

את נמצאת בשלב מאתגר אך בכוחך להפוך אותו לקו פרשת המים, שמכאן והלא חייך יתנהלו באופן אחר מכפי שהתנהלו עד כה. אם רק באפשרותך לעשות זאת, פני לקבל תמיכה ולווי מאשת מקצוע או לכל הפחות מאחד הארגונים המסייעים לנשים במצבי פרידה וגירושין.

הקיפי עצמך רק באנשים האוהבים אותך, רוצים בטובתך, המסייעים לך לראות את הרווחה שהולכת להיות מנת חלקך מכאן ולהבא, רווחה שתהפוך בעזרת ה' ממשאלה למציאות.

אל תתמודדי לבדך.

אני שולחת לך חיבוק גדול, ומעצם היכולת לפנות לאתר ולפרוס בו את קשייך, אני למדה על כוח החיים הטמון בך, המבקש, וגם יצליח בעזרת ה', לצאת ממעגל ההשפלה והכאב שהיו מנת חלקך עד כה.

 

אלוקים ינחה אותך בדרך הנכונה, ותמצאי את מסילות האושר לליבך וללב כל בני משפחתך.

 

בהערכה ובאמונה גדולה בכוחותיך

 

ורדית

([email protected])

 

 

 

 

יש לך מה להוסיף? זה בדיוק המקום:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד שאלות באותו נושא:

איך לפתוח את הלב לבעלי?
תאמת לא יודעת מאיפה להתחיל. בגדול כלפי חוץ נראה שהחיים שלי מושלמים. תמיד היה לחברות מסביב סיבות לקנא (וקינאו) הייתי אהובה מאד גם בעיני הבנות -גם לא אלו שבגיל שלי וגם בעיני המורות . הצלחתי בלימודים. תמיד הייתי עטופה בהורים שדואגים ואוהבים ועוטפים , תמיד מאלה שבמקום לעבוד כל החופש...
לא מוצאת תחומי עניין משותפים עם בעלי
קראתי כמה תשובות באתר והתפעלתי. יישר כח על הפלטפורמה החשובה ועל הצוות המקצועי שעונה. יש לי שאלה שלא בטוח יש לה פתרון. אך מנסה.. יש לי ולבעלי קשר טוב שמבוסס על אהבה הערכה וכבוד הדדי אבל חסרה לי החברות. הוא אדם מיוחד רגיש ועמוק אבל כמעט לא מעניין אותו כלום...
מה הייעוד שלי כשאני נשוי למתמודדת נפש?
אני מנסה להבין מה הייעוד של אדם שנשוי למישהי עם מחלה נפשית חמורה. ברור לי שהיעוד של כאלו נישואין אחרת מהרגיל. אני יודעת שלדוד המלך היה שאלה על מה הייעוד של שיגעון, אני לא יודע מה התשובה. קשה לי מאד ואני מנסה למצוא עוגן של ייעוד שיעזור לי. כשזה חמור...
אני כל הזמן צריך לשמח את אשתי המדוכדכת
אנו נשואים 3 שנים הורים לתינוקת אשתי נמצאת המון פעמים במצב רוח מדוכדך, עצוב ומיואש. היא מתלוננת ממש על הרבה דברים, וכל דבר קטן שקורה מסביב מיד מפיל אותה . אני באמת אוהב אותה ומנסה בכל כוחי להיות בעל טוב ותומך. בכל יום מחדש, כשאני חוזר הביתה אחרי יום ארוך...
איך לפתח את הקשר ביננו מחדש?
קראתי כאן באתר 2 פניות אחת בנושא המענה הרגשי מבעלי – רבקי ענתה והמליצה שהמענה הרגשי יהיה באחריות עצמי כלומר לעזור לעצמי ולא להיות תלותית בבעלי. אך אני מרגישה שאם דברים שכל כך חשובים לי אני לא יכולה להגיע אליו ולדבר איתו אז מה נשאר לי לחיות איתו? רק דברים...
אשתי מאשימה מתלוננת ומגדפת אותי
אני נשוי כ-10 שנים, ויש לנו 3 ילדים, והמצב הזוגי בכי רע. אשתי מרבה להתלונן מידי יום ואף פעם אינה מרוצה ממה שאני עושה. כל דבר שאני עושה בשבילה יש לה עליי ביקורת. לדוגמא: אם אני קונה משהו מהמכולת תמיד יש לה הערה למה לא קנית את החברה הזאת והזאת?...

עידכונים ותשובות בכל דרך שרק תרצו

באימייל
הזינו את כתובת המייל שלכם
בוואצאפ
הצטרף לסטטוס אקשיבה!
בפייסבוק
תעקבו אחרינו!
דילוג לתוכן