The Butterfly Button
קשר אסור-חיבת ייעוץ דחוף

שאלה מקטגוריה:

שלום. אני אישה חרדית נשואה בת 33 ואמא לשלושה ילדים. לצערי קרה והתאהבתי בגבר חילוני נשוי . לא קרה בינינו כלום ושום דבר . רק אנחנו מדברים בטלפון מידי פעם. המחשבה על להפסיק את הקשר הזה גורמת לי לכאב ודיכאון. לא יודעת מה לעשות, אני מאוד אוהבת את בעלי אבל מרגישה שאני כבר לא נמשכת אליו.
אשמח לייעוץ דחוף מה עלי לעשות.
תודה מירי

תשובה:

שלום מירי,

קראתי את השאלה שלך ומאד כאב לי. לצערי לא השארת כתובת מייל כך שאני יכולה להשיב לך רק במסגרת האתר וכיוון שכך לא אוכל לכתוב לך כל מה שהייתי רוצה אלא רק תשובה חלקית. אשמח שתחזרי אלינו עם כתובת מייל.

מירי היקרה, אני יודעת שרגשות של התאהבות הם דבר מרגש ומסעיר, אולי גם אלו רגשות שאת חווה כעת לראשונה בחייך אולם חשוב מאד להפעיל כאן את השכל ולפעול בהיגיון.

את השלב החכם הראשון כבר עשית. פנית לשאול ולבקש עזרה!! אני מעריכה אותך מאד על זה.

מה שקורה לך כרגע הוא בעיתי ומסוכן מאד. תארי לך שאת רואה את חברתך הולכת שאננה ומתקדמת לעבר שריפה בוערת, היא לא ממש מבחינה בעוצמת השריפה, היא חושבת להניח שם רגל ולבדוק מה יקרה. מה תעשי? תצרחי אליה שתעוף משם תנסי לרוץ אליה להושיט לה יד לברוח מהאש.

מירי, הכיוון שאת הולכת בו מוביל לשריפה. לשריפת בית. ויש סיכוי שגם לשריפת שני בתים.

אני אומרת לך זאת כדי שתתעוררי לעשות משהו מעשי לבלום את ההתקרבות לאש ולא כדי שתשבי ליד השריפה ותבכי את המצב שהגעת אליו קרוב מידי לסכנה.

כשאני אומרת לעשות מהו מעשי אני מתכוונת ל:

להודיע לגבר ההוא שהחלטת באופן סופי לנתק את הקשר ביניכם כליל.

לפעול לניתוקך ממה שגרם לכם את ההכרות (עבודה? פייסבוק? משהו אחר?)

זה היה השלב של סור מרע.

בשלב של עשה טוב: לפעול לשיקום הנישואין שלך.

מירי את התקדשת לאיש והוא אבי ילדייך כל עוד את נשואה לו תהיי נאמנה אליו, אלייך, למשפחה שלכם.

איך עושים את זה? הולכים לטיפול זוגי או לטיפול אישי- מה שמתאים לכם.

אם תכתבי לי מייל אוכל להמליץ לך על אנשי טיפול באזור מגורייך.

מחליטים האם אני נשארת פה כדי לעבוד על הקשר? מתוך מחוייבות, החלטה פנימית עמוקה ,ונכונות לעבודה קשה.

המצב הנוכחי שאת חווה כעת של חוסר משיכה יכול להשתנות. זה דבר הפיך, רק חשוב שתקבלי את ההכוונה איך לעשות זאת נכון.

כתבת שהמחשבה של להפסיק את הקשר עם הגבר ההוא גורמת לך כאב ודיכאון.

את יודעת מה יכול לגרום לך יותר כאב ודיכאון?

לפרק את הבית שבנית.

לעשות רע לבעל שלך שאת אוהבת אותו מאד.

לפרק לילדים שלך את המסגרת המוכרת של בית עם אבא ואמא שחיים יחד.

לחיות עם תחושת חטא מייסרת והרגשה שעשית מעשה רע.

אני מבינה שפרידה היא דבר מייסר אבל המשך קשר יכול להיות מייסר אף יותר.

אני מקווה מאד שתקבלי את הכוחות לעשות את המעשה הנכון.

אשמח לשמור על קשר.

תמר

[email protected]

 

 

 

 

 

יש לך מה להוסיף? זה בדיוק המקום:

3 תגובות

  1. מירי יקרה,
    אני מציעה לך באופן אישי לעזוב את הגבר החילוני!
    הוא רק הורס את המשפחה שלך!

  2. אני אגיב באופן קצת שונה.
    נסי להתבונן מה גרם לך להימשך לגבר זר , מה אהבת בו , מה הרגשות שהוא מציף בך.
    רגש זה דבר חזק מאוד אבל צריך להבין מאיפה הוא מגיע מאיזה חוסר.
    את כותבת שתכנסי לדיכאון אם הקשר ינותק כלומר את ממש מרגישה הוא מהווה בשבילך צינור חמצן לחיים ואני מאמינה לך.
    אך העניין זה לא הוא, אלא את . מה היה חסר שם שהיה צריך להתמלא דרך גבר אחר?
    תאמיני שתוכלי לקבל את אותם הדברים הנפלאים ממקור אחר ואולי אפילו ללא תלות לאחר כשתדעי לספק אותם לעצמך.
    וזה אפשרי!!

  3. כ"כ מזדהה איתך..עברתי (ואולי עדיין עוברת..) את אותו הניסיון…
    צר לי לשמוע על עוד אנשים שחווים כאלה דברים…זה קשה מנשוא…
    אשמח לשמוע ממך (כמובן באופן אנונימי) אם יש עצה שכן עזרה לך..אם מצאת את הכח לעשות שינוי, לעשות פירוד…
    מקווה מאד בשבילך שכן…
    מעריכה על השיתוף, הכנות, ההתמודדות…
    אפרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד שאלות באותו נושא:

איך לפתוח את הלב לבעלי?
תאמת לא יודעת מאיפה להתחיל. בגדול כלפי חוץ נראה שהחיים שלי מושלמים. תמיד היה לחברות מסביב סיבות לקנא (וקינאו) הייתי אהובה מאד גם בעיני הבנות -גם לא אלו שבגיל שלי וגם בעיני המורות . הצלחתי בלימודים. תמיד הייתי עטופה בהורים שדואגים ואוהבים ועוטפים , תמיד מאלה שבמקום לעבוד כל החופש...
לא מצליח להתחבר לתינוקת שלי
נולדה לי ילדה ראשונה לפני כחודשיים וחצי. הייתי במהלך כל הלידה עם אשתי, דאגתי לה. מרגע שיצאה הילדה הרגשתי חוסר חיבור מטורף. אני מודאג וחשבתי שאהיה אבא אחר לגמרי, יש לי כלב שאני מרגיש שאני אוהב יותר מאת הילדה. אשתי כל הזמן סביב הילדה, 24/7 מאוד מחוברת אליה, דואגת. עליה...
מסתבכת בשיחות של אחד על אחד
. אני בן אדם חברותי מאד. אבל אני ממש שמה לב לבעיה שמפריעה לי בחיים. משום מה, כשאני נמצאת בסיטואציה עם מישהו "אחד על אחד", הכל נהרס לי. כלומר, אני פתאום הופכת חסומה, פתאום לא מצליחה להצחיק, פתאום לא מצליחה לדבר מבלי שבראש יהדהד לי – "רק שלא יגמר הנושא...
מה הייעוד שלי כשאני נשוי למתמודדת נפש?
אני מנסה להבין מה הייעוד של אדם שנשוי למישהי עם מחלה נפשית חמורה. ברור לי שהיעוד של כאלו נישואין אחרת מהרגיל. אני יודעת שלדוד המלך היה שאלה על מה הייעוד של שיגעון, אני לא יודע מה התשובה. קשה לי מאד ואני מנסה למצוא עוגן של ייעוד שיעזור לי. כשזה חמור...
אני כל הזמן צריך לשמח את אשתי המדוכדכת
אנו נשואים 3 שנים הורים לתינוקת אשתי נמצאת המון פעמים במצב רוח מדוכדך, עצוב ומיואש. היא מתלוננת ממש על הרבה דברים, וכל דבר קטן שקורה מסביב מיד מפיל אותה . אני באמת אוהב אותה ומנסה בכל כוחי להיות בעל טוב ותומך. בכל יום מחדש, כשאני חוזר הביתה אחרי יום ארוך...
איך לפתח את הקשר ביננו מחדש?
קראתי כאן באתר 2 פניות אחת בנושא המענה הרגשי מבעלי – רבקי ענתה והמליצה שהמענה הרגשי יהיה באחריות עצמי כלומר לעזור לעצמי ולא להיות תלותית בבעלי. אך אני מרגישה שאם דברים שכל כך חשובים לי אני לא יכולה להגיע אליו ולדבר איתו אז מה נשאר לי לחיות איתו? רק דברים...

עידכונים ותשובות בכל דרך שרק תרצו

באימייל
הזינו את כתובת המייל שלכם
בוואצאפ
הצטרף לסטטוס אקשיבה!
בפייסבוק
תעקבו אחרינו!
דילוג לתוכן