The Butterfly Button
איזו התאמה לחפש בבחור שאני נפגשת איתו?

שאלה מקטגוריה:

אני נמצאת בשידוכים כבר כמה שנים ואני שמה לב שהבחורים שהמשכתי איתם מעבר ל2 פגישות הם בחורים שמאוד מאוד שונים ממני ברמה הגשמית.. ברוחניות כן יש התאמה פחות או יותר אבל ברמה הגשמית הם הרבה פחות ממני וזה קצת חוסם אותי. דבר שני אני בחורה מאוד נשית וחשוב לי עניין של טיפוח ועם הבחורים שציינתי קודם לא הרגשתי שזה מזיז להם וגם אני יודעת שאני לא אזכה מהם למחמאות בכיוון הזה וזה דבר שמאוד חשוב לי, גבר שיעריך את הנשיות שלי.. ואני חושבת שאפשר גם בפגישות לדעת או להרגיש אם הגבר מבין בזה או שחשוב לו הנשיות של האישה שלו… יצא ששללתי 2 גברים על זה ועכשיו אני יוצאת עם אחד שזה שוב עולה לי הנושא הזה.. אה ועוד עניין אחרון שעם הסגנון הזה של הבחורים הפשוטים יותר אני מרגישה שהם מצפים ממני להוביל וליזום ואני כמו שכתבתי קודם בחורה מאוד נשית מחכה שהגבר יוביל בקטע של שיחה ורגש ולכן לפעמים זה נתקע ולא מתקדם.
בפן הרוחני אני כן מחפשת סגנון כזה של בחור אבל מבחינה גשמית יש איזה מחסום.
מה הפתרון?
להמשיך לחכות שיגיד אחד שהוא שילוב או לוותר על הגשמיות ולהתחתן לשם שמיים?!

תשובה:

שלום בחורה בשידוכים יקרה,

 

אני מבינה שאת כבר תקופה ארוכה של כמה שנים,

נמצאת בשלב השידוכים.

ורק על זה לבד  – אפשר לדבר רבות.

המון רגשות צפים בתקופה זו הרבה ברור עצמי של מי אני, מה שאיפותיי, מהם הצרכים שלי,

התיעדוף  ביניהם בהבנה שאין הכל.

הלא נודע, ואולי גם המשפחה והחברה שמסביב לא עושים לנו הנחות במקום הזה.

השאלה שלך ואופן הניסוח מוכיחים כי את בחורה חזקה, מלאת עוצמה כנה ומסתכלת למציאות בעיניים.

 

ולשאלתך,

הגדרת יפה את שני הערוצים של הרוחניות והגשמיות.

את אומרת שמבין הבחורים שאת פוגשת, יש כאלה שעונים לציפיות הרוחניות שלך אבל

עדיין לא פגשת את הבחור שהרגשת שמתאים לך בערוץ הגשמי.

ואם אני מבינה אותך נכון, ערוץ זה מדבר על מראה חיצוני ועל אישיות נשית, רכה המחפשת דמות גברית להישען עליה.

וכאן אני שואלת אותך, מה את מצפה מבחור בקטע הזה? בשלב הזה?

שיחמיא לך? שידבר על חשיבות המראה החיצוני בבחורה?

את אומרת ששם את מרגישה פער בינך ובין כל הבחורים שפגשת.

בחורה יקרה, חסרים לי פרטים כדי להבין את הסיטואציה לעומקה.

יעזור לי מאד לדעת האם היו לך מקרים של הרבה פגישות עם בחור אחד (מינימום 4)

האם חווית חוויה של קרבה עם בחור?

אולי את רוצה להיות רכה ומובלת על ידי גבר אבל משדרת עוצמה וכח?

אני מרגישה שיש פה איזשהי אחיזה של החבל משתי קצוות. את בחורה ערכית ורוצה חיים רוחניים ומצד שני רוצה גם חיים גשמיים מספקים וזה בסדר גמור.

אבל בחור ערכי לא מאד מהר משחרר את עצמו מול בחורה שעדיין לא שלו.

זהו תהליך.

ואולי בחורה יקרה, הצורך שלך הכ"כ טבעי ונכון הוא המנהל אותך?

דבר אחד אני יכולה לומר לך בוודאות שלהתחתן רק לשם שמיים זו לא אופציה נכונה.

במערכת זוגית אנחנו אמורים לספק לעצמנו גם צרכים רוחניים וגם צרכים רגשיים.

זה המתכון.

הצרכים הרוחניים מובנים לך, הצרכים הרגשיים הם אישור למי שאת, הם הבנה לצרכים שלך, הם הזדהות עם רגשותייך, הם הרגשה של תאומות עם חוויותיך והם גם דמות אידיאלית להישען עליה.

איכשהו בחלק הזה, של הצרכים הרגשיים, אני מרגישה שמשהו שם לא ברור לך.

מציעה לך לקחת כמה מפגשים עם איש מקצוע שיעזור לך לעשות קצת סדר ולהבין את עצמך עד הסוף.

אשמח לשמוע ממך, אם מתאים לך.

 

מאחלת לך שתמצאי את החלק השני שלך

מהר ובקלות

חוי

[email protected]

 

יש לך מה להוסיף? זה בדיוק המקום:

תגובה אחת

  1. תקשיבי אני ממש מזדהה איתך, יש לי פחד תמידי שאולי הוא לא חם ולא ידע להחמיא ואולי אפילו הוא לא יודע לאהוב??
    אבל נסיון החיים הוכיח שכל גבר הוא לפני ואחרי הכל ג-ב-ר עם כל המשתמע מכך…
    ולכל גבר ממוצע יש משיכה לכל העניין של הנשיות. גם כשזה לא נראה.
    יכולה להגיד לך מקרוב שיש לי אח ממש צדיק ורציני אך עם זאת מכיר את העולם והוא התחתן עם חברה שלי והיא טיפוס ממש נשי, כדבריך.
    ותאמת שדאגתי קצת… הכרתי אותו הכרות עמוקה ממש אבל עדיין זה אח ולא בעל ולכן לא ידעתי איך הוא יהיה…
    ויש לי איתה קשר ממש קרוב וכבר תיחקרתי אותה בעיניין..
    ואני יכולה להגיד לך שהיא מאושרת ולא חסר לה כלום משום כיוון.
    ולמה סיפרתי לך את זה???
    בגלל הפחד התמידי הזה שקיים בנו.
    מקווה שזה קצת מרגיע.
    ובאמת מומלץ להתייעץ או עם מישהו חכם שמכיר אותך או עם איש מקצוע זה יעזור לך ממש.
    בהצלחה לך ולי ולכל מי שמחפש את החצי האבוד שלו!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד שאלות באותו נושא:

איך לפתוח את הלב לבעלי?
תאמת לא יודעת מאיפה להתחיל. בגדול כלפי חוץ נראה שהחיים שלי מושלמים. תמיד היה לחברות מסביב סיבות לקנא (וקינאו) הייתי אהובה מאד גם בעיני הבנות -גם לא אלו שבגיל שלי וגם בעיני המורות . הצלחתי בלימודים. תמיד הייתי עטופה בהורים שדואגים ואוהבים ועוטפים , תמיד מאלה שבמקום לעבוד כל החופש...
לא מוצאת תחומי עניין משותפים עם בעלי
קראתי כמה תשובות באתר והתפעלתי. יישר כח על הפלטפורמה החשובה ועל הצוות המקצועי שעונה. יש לי שאלה שלא בטוח יש לה פתרון. אך מנסה.. יש לי ולבעלי קשר טוב שמבוסס על אהבה הערכה וכבוד הדדי אבל חסרה לי החברות. הוא אדם מיוחד רגיש ועמוק אבל כמעט לא מעניין אותו כלום...
מסתבכת בשיחות של אחד על אחד
. אני בן אדם חברותי מאד. אבל אני ממש שמה לב לבעיה שמפריעה לי בחיים. משום מה, כשאני נמצאת בסיטואציה עם מישהו "אחד על אחד", הכל נהרס לי. כלומר, אני פתאום הופכת חסומה, פתאום לא מצליחה להצחיק, פתאום לא מצליחה לדבר מבלי שבראש יהדהד לי – "רק שלא יגמר הנושא...
רוצה אשכנזי, או חוסמת לעצמי?
התחלתי שידוכים בשעה טובה, וברוך ה' יש לי הצעות, אבא שלי ממש מחפש בשבילי ואמא שלי מדי פעם מביאה רעיון. בנתיים יצאתי עם בחור אחד שלא התאים לי. אני ספרדיה, משוכנזת בהליכותי, רוב חיי התפללתי נוסח אשכנז כי התרגלתי לכך מבית הספר, הכל בסדר על פי הספר. אחיותי התחתנו עם...
מה הייעוד שלי כשאני נשוי למתמודדת נפש?
אני מנסה להבין מה הייעוד של אדם שנשוי למישהי עם מחלה נפשית חמורה. ברור לי שהיעוד של כאלו נישואין אחרת מהרגיל. אני יודעת שלדוד המלך היה שאלה על מה הייעוד של שיגעון, אני לא יודע מה התשובה. קשה לי מאד ואני מנסה למצוא עוגן של ייעוד שיעזור לי. כשזה חמור...
אני כל הזמן צריך לשמח את אשתי המדוכדכת
אנו נשואים 3 שנים הורים לתינוקת אשתי נמצאת המון פעמים במצב רוח מדוכדך, עצוב ומיואש. היא מתלוננת ממש על הרבה דברים, וכל דבר קטן שקורה מסביב מיד מפיל אותה . אני באמת אוהב אותה ומנסה בכל כוחי להיות בעל טוב ותומך. בכל יום מחדש, כשאני חוזר הביתה אחרי יום ארוך...

עידכונים ותשובות בכל דרך שרק תרצו

באימייל
הזינו את כתובת המייל שלכם
בוואצאפ
הצטרף לסטטוס אקשיבה!
בפייסבוק
תעקבו אחרינו!
דילוג לתוכן