The Butterfly Button
התפללתי למצוא שידוך ולא נעניתי

שאלה מקטגוריה:

איך אני עדין ירגיש שאלוקים אוהב אותי וישמע לתפילותי?

תרמתי כספים לצדקה קראתי שיר השירים רצוף 40 יום כנ"ל פרק שירה כל יום מתפלל עד מציאת אהבה ועדין הישועה לא באה

זה שובר מאד..

תשובה:

ישראל שלום,
ראשית, דע לך שאני מזדהה עם הכאב הגדול שבו אתה נמצא.
אני מבין שמציאת אהבה באמצעות בת זוג שתקים איתה ביחד משפחה ותחלוק עימה חיים משותפים, היא דבר שבוער בעצמותיך ואתה מצפה לו בכיליון עיניים.
ממילא, כל יום שעובר והצפייה עדיין לא התממשה רק מגדילים מטבע הדברים את הכאב ואת הרגשת החסר הזו.
יחד עם זאת, למרות שאני מבין אותך, עדיין, מאד קשה לי להבין את זה אתה כותב שזה שובר אותך מאד.
הרי , להישבר ולהתייאש זה תמיד, אבל תמיד! הדבר הכי קל- מחליטים להתייאש או להישבר וזהו…
אבל, אם חלילה תישבר או תתייאש זה לא יוביל אותך למציאת האהבה שאתה כה נכסף אליה.
אדרבה, זה רק ירחיק אותך מכך, והרבה.
שכן, אם תישבר הרי שאתה תהיה פחות אופטימי, פחות נלהב לפגוש בחורות, תיגש מראש לפגישה עם בחורה בספקנות ובמחשבה שמן הסתם לא ייצא ממנה דבר. שהרי מכל הפגישות הקודמות שהיו לך עד כה לא ייצא דבר וכו' וכו'.
אז, אנא ממך ראשית כל תסיר בבקשה מסדר היום שלך את המילה "שובר" על שלל ההטיות השונות שלה.
אתה מכיר מן הסתם את הפתגם: "לא כל מה שחושבים אומרים ולא כל מה שאומרים כותבים".
אם הגעת כבר למצב שבו אתה מעלה על גבי הכתב את המילים "זה שובר מאד", סימן שהשבר הזה כבר קנה לו אחיזה ממשית בליבך ובמחשבותיך ולא מדובר רק במחשבה מרגיזה שמידי פעם עוברת לך בראש ונעלמת כפי שהופיעה.
חשוב מאד לפני הכל!!, שתעבוד עם עצמך ותגיע למסקנה החלטית שאתה לא נשבר מהמצב ואפילו לא מתקרב להיות במצב של שבירה.
שנית, תזכיר לעצמך בכל בוקר, מייד אחרי שאתה קם ואומר "מודה אני" ובכל ערב לפני שאתה הולך לישון שאתה בסך הכל בן 22. לא בן 32…, ברוך ה'.
ישנם אלפי בחורים! בגילך שרוצים מאד, כמוך, להקים כבר משפחה ולמצוא בת זוג אוהבת.
ובכל זאת, עד שזה יקרה הם מנהלים חיים רגילים- לומדים תורה, מתפללים, נהנים בחברת החברים, או לומדים מקצוע למי שהחליט לפנות לדרך זו.
והעיקר הכי חשוב- הם שמחים ומאושרים!
אין שום סיבה בעולם שלא תהיה במצב נפשי כמו שלהם.
זה הכל תלוי בגישה שלך אל הדברים ובהחלטה שתקבל כפי שפירטתי לך לעיל.
אמת, אני מסכים שלא תמיד ניתן להקיש מן הכלל אל הפרט.
בהחלט יכול להיות שעבורך, מבחינה סובייקטיבית, הקושי הוא הרבה יותר גדול מאשר לבחור ממוצע שנמצא בגילך, וזה בכלל לא משנה כרגע מהי הסיבה שגורמת לתחושה הסובייקטיבית הזו שלך.
אבל עדיין, אני, כאחד שרוצה לסייע לך ומשקיף מבחוץ על מצבך בצורה אובייקטיבית, חושב בצורה ברורה וחד משמעית!! שאין שום סיבה בעולם שתרגיש שהמצב הזה "מאד שובר" אותך.
אתה בהחלט יכול לחיות עם התודעה והמחשבה שהתשוקה שלך למציאת אהבה חזקה הרבה יותר מהתחושה של בחור ממוצע בן גילך ועם נתונים דומים לשלך ועדיין, להיות מלא בשמחה ולהישאר אופטימי ומלא בהתלהבות ובמרץ נעורים שכל כך אופייניים לבחור כל כך צעיר כמוך.
ועכשיו, נגש ברשותך לגוף הדברים- האכזבה הגדולה שהייתה לך מכך שלמרות שחשבת שהסגולות שעשית יעזרו לך באופן מיידי, הדבר בפועל לא קרה.
אני חושב שזה השורש ב- ה' הידיעה של הדבר שגורם לך להישבר.​
​אנחנו נמצאים בדור שבו אנשים חושבים שסגולה פועלת אוטומטית בכל מקרה, כאילו מדובר בלחיצת כפתור…
אם אמרתי 40 יום שיר השירים/פרק שירה/תרמתי סכום מסוים לאחת מקופות הצדקה, אני יוושע בוודאות, בזמן שאני רוצה ובמקום שאני רוצה.
מה לעשות שברוב הפעמים זה לא כך.
"סגולה" כשמה כן היא- מעשה שיש בו יכולת ופוטנציאל לגרום לישועה. אך אין שום הכרח שהדבר יתרחש בוודאות גמורה.
אומנם, אתה מן הסתם שומע סיפורי ישועות למיניהם שגרמו לך לחשוב שאם אצל אותם אנשים זה עבד אין שום סיבה שאצלך זה לא יעבוד.
חשוב שתדע, ישנם יותר מקרים של אנשים שעשו סגולות שונות ולא נושעו, עדיין, מאשר מקרים שבהם הסגולה כן הועילה באופן מיידי.
אלא שפשוט מספרים לך באותם עלונים ועיתונים רק על המקרים שהצליחו ולא טורחים לספר לך שברוב המקרים זה טרם הצליח.
אני מציע לך להתמקד בסגולה העתיקה הנוהגת בעם ישראל מימים ימימה- תפילה מעומק הלב לבורא העולם, כמו שבן פונה אל אביו ומבקש ממנו כל אשר על לבו.
אתה יכול לעשות זאת באמצע ברכת שמע קולנו בתפלת שמונה עשרה שהיא המקום לבקש בקשות פרטיות מבורא עולם.
כמובן שגם צדקה במינון שאתה יכול לעמוד בו מבחינה כלכלית יכולה להועיל.
ומבחינה פרקטית- תחשוב על אפשרות לפנות לשדכניות נוספות בכדי שיכירו אותך; תברר עם עצמך האם השדכניות שאתה עובד איתם מכירות אותך באמת ויודעות במדויק! מה אתה מחפש בכדי להציע לך הצעות מתאימות באמת שיש בהם פוטנציאל למציאת אהבה.
וגם היית מציע לך לעשות לעצמך מעין רשימה שבה תגדיר מהם הדברים החשובים לך בכל מחיר מבחינת המידות, האופי, הכישורים, המראה והסגנון של הבחורה שאתה מחפש.
על דברים אלו אל תתפשר.
מצד שני, אם ישנם דברים שלא כל כך חשובים לך ואתה יכול בקלות לוותר עליהם- ובדרך כלל ישנם לכל בחור דברים כאלו- אז תוותר עליהם ובכך תוכל להרחיב את מעגל האפשרויות שיעמדו בפניך למציאת בת זוג ואהבה.
אני מאחל לך המון שמחה ואופטימיות; אמונה בעצמך! וכמובן אמונה חזקה בבורא עולם שיישלח לך בזמן הנכון את האחת המיוחדת שלך שאותה הוא ייעד עבורך כבר 40 יום קודם שנוצרת.
אל תדאג, היא תגיע אליך. מה ששלך, שלך.
ואל תשכח בבקשה לשתף אותי כשזה יקרה, בעזרת ה' במהרה!
ברכה והצלחה!
אתה יכול לפנות אליי בכל שאלה נוספת באופן אישי למייל הפרטי.
צבי​

יש לך מה להוסיף? זה בדיוק המקום:

תגובה אחת

  1. תודה רבה אני גם נמצא במצב הזה והתשובה חיזקה ועזרה לי מאוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד שאלות באותו נושא:

איך לפתוח את הלב לבעלי?
תאמת לא יודעת מאיפה להתחיל. בגדול כלפי חוץ נראה שהחיים שלי מושלמים. תמיד היה לחברות מסביב סיבות לקנא (וקינאו) הייתי אהובה מאד גם בעיני הבנות -גם לא אלו שבגיל שלי וגם בעיני המורות . הצלחתי בלימודים. תמיד הייתי עטופה בהורים שדואגים ואוהבים ועוטפים , תמיד מאלה שבמקום לעבוד כל החופש...
לא מוצאת תחומי עניין משותפים עם בעלי
קראתי כמה תשובות באתר והתפעלתי. יישר כח על הפלטפורמה החשובה ועל הצוות המקצועי שעונה. יש לי שאלה שלא בטוח יש לה פתרון. אך מנסה.. יש לי ולבעלי קשר טוב שמבוסס על אהבה הערכה וכבוד הדדי אבל חסרה לי החברות. הוא אדם מיוחד רגיש ועמוק אבל כמעט לא מעניין אותו כלום...
מסתבכת בשיחות של אחד על אחד
. אני בן אדם חברותי מאד. אבל אני ממש שמה לב לבעיה שמפריעה לי בחיים. משום מה, כשאני נמצאת בסיטואציה עם מישהו "אחד על אחד", הכל נהרס לי. כלומר, אני פתאום הופכת חסומה, פתאום לא מצליחה להצחיק, פתאום לא מצליחה לדבר מבלי שבראש יהדהד לי – "רק שלא יגמר הנושא...
רוצה אשכנזי, או חוסמת לעצמי?
התחלתי שידוכים בשעה טובה, וברוך ה' יש לי הצעות, אבא שלי ממש מחפש בשבילי ואמא שלי מדי פעם מביאה רעיון. בנתיים יצאתי עם בחור אחד שלא התאים לי. אני ספרדיה, משוכנזת בהליכותי, רוב חיי התפללתי נוסח אשכנז כי התרגלתי לכך מבית הספר, הכל בסדר על פי הספר. אחיותי התחתנו עם...
מה הייעוד שלי כשאני נשוי למתמודדת נפש?
אני מנסה להבין מה הייעוד של אדם שנשוי למישהי עם מחלה נפשית חמורה. ברור לי שהיעוד של כאלו נישואין אחרת מהרגיל. אני יודעת שלדוד המלך היה שאלה על מה הייעוד של שיגעון, אני לא יודע מה התשובה. קשה לי מאד ואני מנסה למצוא עוגן של ייעוד שיעזור לי. כשזה חמור...
אני כל הזמן צריך לשמח את אשתי המדוכדכת
אנו נשואים 3 שנים הורים לתינוקת אשתי נמצאת המון פעמים במצב רוח מדוכדך, עצוב ומיואש. היא מתלוננת ממש על הרבה דברים, וכל דבר קטן שקורה מסביב מיד מפיל אותה . אני באמת אוהב אותה ומנסה בכל כוחי להיות בעל טוב ותומך. בכל יום מחדש, כשאני חוזר הביתה אחרי יום ארוך...

עידכונים ותשובות בכל דרך שרק תרצו

באימייל
הזינו את כתובת המייל שלכם
בוואצאפ
הצטרף לסטטוס אקשיבה!
בפייסבוק
תעקבו אחרינו!
דילוג לתוכן