The Butterfly Button
האם להתחתן איתו? הלב יגיע בקרוב?

שאלה מקטגוריה:

נפגשת עם בחור חודש וחצי. יש לנו תקשורת טובה מאוד. הוא מתאים לי בכל הפרמטרים ! הבעיה היחידה זה שאני לא מרגישה כלפיו שום רגש. אין לי סלידה ממנו ואנחנו חברים טובים. מבחינתו לסגור חתונה. אני רק חושבת על חתונה וכואבת לי הבטן. איך מעוררים את הרגש? האם אפשרי בשלב כזה או שאם זה לא קרה עד עכשיו זה כבר לא יקרה. ובכלל האם צריך שהרגש יתעורר? תודה

תשובה:

שלום לך שואלת יקרה

שאלה חשובה מאד הנחת לפתחנו

לא ציינת את גילך וכמה דרך עברת בשידוכים..(כן יש לזה משמעות אם הוא הבחור הראשון או הבחור ה50… ואם בעבר כן הרגשת רגשות כלפי בחור)

את אומרת שאין לך רגש, ויותר מזה את אומרת -הבטן שלך כואבת כשיש מחשבה על חתונה.

אני מאמינה שהגוף הוא הפטפטן הגדול ביותר….. הוא מספר את מה שאנחנו לא מעיזים לומר במילים.

השאלה שאני תוהה לגביה- האם כאב הבטן הוא כלפי עניין הנישואין בכלל או הבחור הזה בפרט?

האם זה כאב בטן מהסוג של אמאלה אני רוצה לברוח?

או כאב בטן מהסוג של ציפיה והתרגשות?

מה התשובה הראשונה ראשונה שעלתה במוחך לשאלה הזו? כנראה שהיא הנכונה.

רגש לא מעוררים בכוח. אם את נפגשת חודש וחצי ואתם משוחחים שיחות נפש, ועושים דברים מהנים יחד. וגם מפטפטים בטלפון ומתכתבים-

הרי שזה מה שיוצר קשר. ואם אין רגשות אז כן. יש פה בעיה…

כדאי רק להבין מה זה אומר שאין רגשות,

בשביל זה אני מניחה לך פה כמה שאלות לשאול את עצמך שיכולות להנחות אותך יותר אם יש לך רגשות אליו.

 

אני רוצה את הבחור הזה?

זו שאלה שכוללת בתוכה את הכל.(את מה שאת מרגישה. את מה שאת חושבת. היא פונה גם לשכל וגם לרגש.)

מה התשובה האינטואיטיבית המיידית שלך לשאלה הזו מבלי לחשוב יותר מדי?

 

עכשיו אשאל אותך שאלות נוספות שתשאלי את עצמך:

האם הוא בחור שתוכלי להישען עליו?

את מרגישה אליו משיכה?

אם היה מותר להתקרב במגע- היית רוצה להתקרב אליו?

האם את מרגישה בנוח/רגועה לידו?

את מחכה לפגישות שלכם? מחכה לשתף אותו בדברים שעוברים עלייך?

יש בך רצון להיות יפה בעיניו?

האם הוא מוצא חן בעיניך?

יהיה מרגש אותך לקרוא או לשמוע ממנו מילים של רצון לקשר איתך?

את יכולה לדמיין מציאות שלך יושבת על כסא הכלה והוא החתן שמגיע לכסות אותך? זה מסתדר לך שזה הוא? את שמחה מזה?

אם אני נותנת לך הצצה לעתיד ואת מגלה שהוא בעלך. מה הרגש הראשון שעולה בך? יותר בהלה או יותר שמחה?

 

מקווה שהתשובות שעלו בך קידמו אותך יותר..

אז לשאלתך, כן, קריטי להתארס עם בחור שיש לך רגשות הומים אליו.  זה לא משהו שמוותרים עליו.

ואם זה לא קרה עד עכשיו אני תוהה מה יכול לקרות עוד שלא קרה.

אלא אם כן עד היום נפגשתם רק בפגישות מעונבות בבגדי שבת בלי קשר בין הפגישות

ואז כן יש מקום לנסות משהו אחר.

 

הלוואי שתהיה לך בהירות והקב"ה ינחה אותך בעיצה טובה!

תמר

יש לך מה להוסיף? זה בדיוק המקום:

תגובה אחת

  1. הייתי מוסיפה עוד שאלה אחת: נניח שנפרדתם וכעבור חודש את מגלה שהוא התארס עם בחורה אחרת. תרגישי עם זה סבבה או תרגישי פיספוס ?
    (אם את חושבת שתרגישי אז פיספוס כלשהוא, אז יתכן שיש לך בעצם רגש כלשהו כלפיו, רק שמנגנון הגנה מסוים מונע ממך להודות בכך…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד שאלות באותו נושא:

רוצה אשכנזי, או חוסמת לעצמי?
התחלתי שידוכים בשעה טובה, וברוך ה' יש לי הצעות, אבא שלי ממש מחפש בשבילי ואמא שלי מדי פעם מביאה רעיון. בנתיים יצאתי עם בחור אחד שלא התאים לי. אני ספרדיה, משוכנזת בהליכותי, רוב חיי התפללתי נוסח אשכנז כי התרגלתי לכך מבית הספר, הכל בסדר על פי הספר. אחיותי התחתנו עם...
אמא שלי כועסת ומניפולטיבית ואני מפחדת ממנה
מאחר והתייעצתי אתכם בעבר כמה פעמים וזה ממש עזר לי! אני מרגישה בנוח לשאול שוב. אני בת 35 רווקה, גרה עם הורים, הקטנה במשפחה. העיסוק שלי  הוא בייעוץ חינוכי משכך אני מכירה את עולם הנפש מקרוב, וכן הייתי בטיפול תקופה ארוכה, ואני מודעת ומודרכת וכו בשנה קודמת היה לי קושי...
חיכיתי מאד להתחתן ועכשיו אני נשואה ואבודה
אני כותבת ומוחקת כותבת ומוחקת ואני לא יודעת איך לפתוח את הדבר הכואב הזה שלי. אני נשואה פלוס תינוקת מתוקה בת שנה התחתנו בגיל מאוחר, רווקות מאוחרת, אחרי כל כך הרבה תפילות ודמעות ברוך השם זכינו להינשא. אבל גם זה היה כרוך בהמון כאב הרבה מריבות לפני, והתחתנתי איתו למרות,...
בחור ישיבה בקשרים עם בנות- מה יהיה איתי?
לא יכול יותר, פשוט לא יכול. אני בחור ישיבה בן 21, לומד בישיבה טובה והכל. לצערי, בשנתיים האחרונות אני בקשר עם בנות – חלק יותר, חלק פחות – ואני מרגיש קרוע לגמרי. מצד אחד, אני נהנה, לא אכחיש; אני באמת נהנה מזה. אני בגיל שזה דבר מאד נצרך. מצד שני,...
איפה טעיתי? למה בורחים ממני?
גדלתי בבית חסידי מודרני. נכנסתי לישיבה קטנה ודי מהר נחשפתי דרך חברים רעים למושגים של העולם החילוני. באותה תקופה הייתי אחד שגם בחורים משיעורים גבוהים רצו בחברתו. ואז קרה מפנה קיצוני בחיי, גיליתי את חסידות ברסלב שנתנה לי חיזוק להתקרב להשם. במשך שנתיים רצופות לא דיברתי עם אף אחד, רק...
למה חשוב לחיות וכזה גרוע למות?
אני בת 22 ויש שאלה שמטרידה אותי כבר שנים. מה המשמעות של החיים? כאילו הבנתי שזה לעבוד את ה' וכו' אבל זה לא באמת ממלא כמה אפשר? למה זה כל כך גרוע פשוט למות כאילו למה אני אענה על זה בסך הכל לא באלי לחיות לא כיף לי… וואלה אין...

עידכונים ותשובות בכל דרך שרק תרצו

באימייל
הזינו את כתובת המייל שלכם
בוואצאפ
הצטרף לסטטוס אקשיבה!
בפייסבוק
תעקבו אחרינו!
דילוג לתוכן