The Butterfly Button
פוחדת מלהיות אישה!

שאלה מקטגוריה:

אני רוצה לספר לכם סוד גדול שהולך איתי הרבה חודשים. אני מפחדת מלהיות אישה. כן, אני בחורה בת 20 ,חרדית, בוגרת סמינר טוב, ופשוט מפחיד אותי כל מה שכלול במסכת החיים של אישה!

מפחדת להיפגש עם בחור ,זה כ"כ מביך!!!

מפחדת להחליט על בחור שאיתו אני הולכת להיות איתו כל החיים! למה שאצליח לבחור נכון??

מפחדת ללדת ילדים, להיות בהריון,לחיות עם בעל.

מפחדת!!!!!!

איך כולן עושות את כל זה בחיוך ובכיף כאילו זה קלי קלות???

אני עכשיו בגיל שאני צריכה להתחיל שידוכים, איך אני עושה את זה עם כל הפחדים שיש לי בלב?????

תשובה:

שלום וברכה בחורה מקסימה שכמותך!!

אני קוראת אותך בשקיקה. והאמת, מה שהכי בא לי כרגע, זה לתת לך חיבוק גדול ואוהב.

את כזו כנה, אמיתית, לא מעגלת פינות. יש בך יושר וכמיהה.

אח, כמה יופי פנימי יש בך..

ממש קינאתי בפשטות והטוהר שאת מעלה את הקושי שלך.

בואי יקרה.

בואי נקשיב ללב שלך.

את מפחדת נורא.

מפחדת מלהיות אישה, מפחדת מלהתחתן, מפחדת מלדבר עם גבר, מפחדת לרקוד בחתונה, להיות במרכז.

מפחדת להרות וללדת, מפחדת מחיים אינטימיים.

ואו !! זה מאוד גדול הפחד שלך.

אני מרגישה אותו כמו מפלצת ע נ ק י ת..

אני לא לידך עכשיו, אבל מרגישה קרוב.

בואי ננסה יחד להקשיב לפחד.

..

מסכימה לשים יד על הלב שלך, אולי אפילו שתי ידים, ולחבק את הלב, ?

רק תחבקי את הלב שלך ותגידי לו מילים טובות, מילים רכות.

" לב יקר שלי, אתה כל כך מפחד, אוי.. זה כל כך מפחיד לפחד.. אתה יקר לי..אני אוהבת אותך.. מותר לך לפחד..

זה בסדר גמור לפחד.. זה אנושי לפחד .. אתה יקר לי ואני אגן עליך.. אל תדאג הכל יהיה בסדר..

אתה מפחד להתחתן.. ? וואו, באמת מפחיד.. אתה מפחד להרות וללדת..? זה באמת מפחיד.."

תוככדי שאת מדברת עם הלב היקר שלך על כל מה שמפחיד אותו, תשלחי אליו גלים של אהבה וחמלה. תסכימי לו, תסכימי לו לפחד.

מותר לו, הוא בס" ה לב..

את יודעת יקרה.

כשיש בנו פחד, יש שתי דרכים שאפשריות עבורינו.

או להיבהל מהפחד, לכעוס על עצמינו למה אנחנו מפחדים..לשפוט את עצמינו..ואז הפחד נהפך להיות מפלצתי כל כך וכמעט בולע אותנו לתוכו. הוא לא נעלם, רק מחכה לנו בפינה מתי כבר יתפוצץ..

יש דרך אחרת. אפשר להמיס את הפחד. ע"י שנשלח אליו הרבה אהבה , חמלה. שנקשיב לו ונהיה לצידו, לא נגדו.

אהבה יש לה כח למוסס את הפחד. לאט, אבל בטוח.

את מבינה, לפחד זה הכי אנושי ששיך. מי שלא מפחד, אולי שכח שיש לו לב, זה אנושי להסתכל על דברים מבחוץ ולפחד.. כך העולם עובד מבחוץ.

אבל החמלה שאת תשלחי ללב שלך, יעזור לו להרגיש ולראות את הדברים מזוית נוספת.

אם את עדין מחבקת את ליבך, אני מזמינה אותך להסביר ללב שלך כמה דברים..

תספרי לו שהעולם שלנו עובד בצורה מאוד מענינת.

כל מציאות שאנחנו רואים מבחוץ והיא לא חלק מהעולם האישי שלנו, לעולם, אבל לעולם לא נוכל לתפוס אותה באמת.

אם למשל נראה איזה אדם שעובר קושי. לנו זה נראה אפילו טרגדיה.. וכשנחשוב איך אנחנו היינו מתמודדים לו היינו בכזה מצב, נראה לנו בלתי אפשרי עד כדי התמוטטות.

ועולה בנו השאלה: ' איך יכול להיות שכל כך רע/ קשה לו.. זה נורא ואיום, אני הייתי מתה..'

צריך להסביר ללב שלנו, שזה לא האמת. זו רק המציאות החיצונית.

אם נשאל אנשים שעוברים קושי, הם יגידו שבאמת קשה וכואב אבל הם מרגישים את הרחמים של השם.

זה עובד ככה. שמי שחווה את הקושי והכאב, בד בבד מרגיש את הרחמים של השם. מי שנמצא בחוץ רואה רק את הקושי, הוא לא מרגיש את השם בתמונה.

אין באמת כזה דבר: קושי שאי אפשר להכיל.

כל קושי וכאב שאדם חווה , בתוכו , בפנים הוא מרגיש את העזרה והאהבה של השם.

את מבינה , יקרה שכמותך!

הכי טבעי שבעולם שתפחדי מלהתחתן, מללדת, מלדבר עם בחור..

אבל כרגע את רואה את הדברים מבחוץ. כל זה במציאות החיצונית שלך. לכן זה כל כך מפחיד.

לכי, תשאלי את הנשים / האנשים, על החוויה הפנימית שלהם בתוך הכאב..

אני רוצה לשתף אותך מתוך החוויה הפנימית שלי, שלידה זה הדבר הכי כואב שחוויתי, אבל זו החוויה הכי מלאת אהבה שהייתי נוכחת בה. היא עטפה את כולי באין סוף טוב. שהלוואי ויכולתי לחוות זאת שוב..

שתביני, גם אני לפני כן פחדתי פחד מוות. אבל אחרי זה זכיתי להבין שהפחד הוא רק ענן, ענן של דמיון שכל הציורים הכי מפלצתיים מתישבים בענן הזה, ואנחנו מאמינים לזה.

אבל האמת הגדולה , שמאחורי הפחד והמפלצות, גם אם יש כאב או קושי, יש הרבה טוב ואהבה ורחמים של השם, ושום דבר לא מפחיד באמת.

כדי שתוכלי לפגוש באמת את הטוב שמאחורי הפחד, תסכימי להיות עם הלב שלך שהוא פוחד.

תהיי לו את למשענת. תזרימי לו אהבה, כן.. אל תוך כל הפחדים , תקבלי אותם באהבה. הם שם כי הם רוצים לשמור עליך שלא תיפגעי. הפחדים בסך הכל רוצים בטובתך. תחבקי אותם..

תוכלי אחר כך לאמר להם, להסביר.

שעדין לא התחתנת, ולא ילדת, ולא חיית עם גבר לבד. והכי לגיטימי שבעולם שתפחדי מכל זה. כי זו מציאות שנמצאת מחוצה אליך.

אבל כשתגיעי לשם, תגלי שהלב שלך דוקא בסדר, ויש טוב, והוא מוצא כח כל פעם כשפוגש בקושי או כאב. הוא אף פעם לא לבד.

ואת יודעת עוד דבר,

רק מי שהרגיש מה זה לפחד מאוד, כשהוא יוצא משם, הוא נהיה מאסטר בביטחון, מאסטר בחיבור אל הטוב. זה לא כמו מי שאפפעם לא פחד וזהו,

מי שפחד ויצא משם, זה ממש לברוא בתוכו עולם חדש של חוזק ויציבות אדירה. זה כל כך גדול החוזק והביטחון וההרגשה בטוב, שהוא נהיה כמו מגדלור שמעביר את הידע הזה לעולם.

וזה זוכה רק מי שפחד מאוד, הסכים לזה ואהב, ויצא משם.

יקרה לי.

מקווה שהמילים שלי נגעו לליבך היקר.

תוכלי לכתוב עוד, אם תרצי.

אני איתך.

אילה

[email protected]

יש לך מה להוסיף? זה בדיוק המקום:

תגובה אחת

  1. וואו,
    גם לי יש פחדים והצלחת להרגיע אותי.. תודה רבה תשובה מקסימה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד שאלות באותו נושא:

כמה זה חמור חוסר כיבוד הורים עקב התעללות בילדות?
  אני בת 19 ויש לי שאלה שמטרידה אותי מאוד מבחינה רוחנית והלכתית. עברתי ילדות קשה ביותר. הורי שניהם עם התמודדויות קשות, ולכן במשך שנים ניסיתי להבין אותם,  ולדון אותה לכף זכות. בילדותי חווינו קשיים רבים בבית. גרנו לעיתים בתנאים שלא היו תקינים, היו בעיות של היגיינה ותחזוקת הבית חמורות,...
איך לפתוח את הלב לבעלי?
תאמת לא יודעת מאיפה להתחיל. בגדול כלפי חוץ נראה שהחיים שלי מושלמים. תמיד היה לחברות מסביב סיבות לקנא (וקינאו) הייתי אהובה מאד גם בעיני הבנות -גם לא אלו שבגיל שלי וגם בעיני המורות . הצלחתי בלימודים. תמיד הייתי עטופה בהורים שדואגים ואוהבים ועוטפים , תמיד מאלה שבמקום לעבוד כל החופש...
לא מצליח להתחבר לתינוקת שלי
נולדה לי ילדה ראשונה לפני כחודשיים וחצי. הייתי במהלך כל הלידה עם אשתי, דאגתי לה. מרגע שיצאה הילדה הרגשתי חוסר חיבור מטורף. אני מודאג וחשבתי שאהיה אבא אחר לגמרי, יש לי כלב שאני מרגיש שאני אוהב יותר מאת הילדה. אשתי כל הזמן סביב הילדה, 24/7 מאוד מחוברת אליה, דואגת. עליה...
מסתבכת בשיחות של אחד על אחד
. אני בן אדם חברותי מאד. אבל אני ממש שמה לב לבעיה שמפריעה לי בחיים. משום מה, כשאני נמצאת בסיטואציה עם מישהו "אחד על אחד", הכל נהרס לי. כלומר, אני פתאום הופכת חסומה, פתאום לא מצליחה להצחיק, פתאום לא מצליחה לדבר מבלי שבראש יהדהד לי – "רק שלא יגמר הנושא...
רוצה אשכנזי, או חוסמת לעצמי?
התחלתי שידוכים בשעה טובה, וברוך ה' יש לי הצעות, אבא שלי ממש מחפש בשבילי ואמא שלי מדי פעם מביאה רעיון. בנתיים יצאתי עם בחור אחד שלא התאים לי. אני ספרדיה, משוכנזת בהליכותי, רוב חיי התפללתי נוסח אשכנז כי התרגלתי לכך מבית הספר, הכל בסדר על פי הספר. אחיותי התחתנו עם...
אמא שלי כועסת ומניפולטיבית ואני מפחדת ממנה
מאחר והתייעצתי אתכם בעבר כמה פעמים וזה ממש עזר לי! אני מרגישה בנוח לשאול שוב. אני בת 35 רווקה, גרה עם הורים, הקטנה במשפחה. העיסוק שלי  הוא בייעוץ חינוכי משכך אני מכירה את עולם הנפש מקרוב, וכן הייתי בטיפול תקופה ארוכה, ואני מודעת ומודרכת וכו בשנה קודמת היה לי קושי...

עידכונים ותשובות בכל דרך שרק תרצו

באימייל
הזינו את כתובת המייל שלכם
בוואצאפ
הצטרף לסטטוס אקשיבה!
בפייסבוק
תעקבו אחרינו!
דילוג לתוכן